laupäev, 3. oktoober 2015

Juhuuu! Germo 23! :)

23 aastane Germo


   Uskumatu, aga tõsi, mu vanem poeg Germo sai täna kell 11.15 juba 23 aastaseks! Palju õnne, kallis pojake!
Germo 1.a. ja 10 kuune Murru külas, Pärnumaal. Pildil veel mina (lapseootel) ja mu laste isapoolne vanaisa Raimond Paavle

  Alles see oli. soe ja pikk suvi, mis ulatus lausa oktoobrisse välja. Elasime toona Suigus ja tulime jalgsi Murru külast Germo isapoolsete vanemate juurest, kui Germo andis märku, et on tulekuks valmis. Sügis oli tõesti lausa suviselt soe, kuna olin toona kittelkleidis, hiigelsuures kittelkleidis...Germo sündis laupäeval. Ta ei olnud suur laps, erinevalt vennast. Kaalus kõigest 3.300 ja pikkust oli 53. Vend kaalus 4.600 ja pikkust oli 55.
6 aastane Germo Tartus, Oru tänava haiglas

  Mäletan, et kahe aastaselt mõõtsin Germo ära ja sain täiskasvanu pikkuseks 2 meetrit ja nii ka läks, peaaegu. Germo on 1.98 pikk!

6 aastane Germo Tartus, Oru tänava haiglas
  Ta on mul vaatamata, kõigele mis ta läbi on pidanud elama täielik Päikesepoiss, siiras ja heasüdamlik. Raskemad ajad jäävad puberteediikka, kui toimusid kehas hormonaalsed muutused ja epilepsiahood kestsid 8 kuud järjest, sellel ajal ma ei maganud ka ise peaaegu üldse.

6 aastane Germo koos onutütre Stenelyga Tartus lähistel Mellistes. Saime nädalalõpus haiglast korra välja.
  Germo haigusloost kirjutas Hille Kõrgesaar kunagi 2009 aastal Naistelehes ja seda saate lugeda SIIT.
14 aastane Germo Pärnus, Kooli tänava kodus
Tänaseks on haigus kontrolli alla ja oleme taas rõõmsad! :)

3 aastane Germo Suigus, sünnikodus
  Lisan siia ka väikse ja armsa pildigalerii Germost läbi aegade.
1996. aastal mina lastega oma kodukandi kiriku, ehk Mihkli kiriku ees, Mihkli laadal. Geio 2 aastane ja Germo 4 aastane
4 aastane Germo Lavassaares, kodus. Ahvi ja palmipuuga vaip minu tikitud. Germo on ahvi aastal sündinud

2 kommentaari:

  1. Kuidas seal Naistelehes oligi, puudega lapse ema vaimsus on keskmisest kõvasti kõrgem. Sul, Margit, tundub sellele lisaks veel suur ports särtsu, rõõmsameelsust ja jaksu olevat. Kange naika oled!
    Magusat kooki ja palju õnne pojale!

    VastaKustuta
  2. :) Aitäh!
    Eks ma olen jah sihuke püsimatu ja aktiivne suhtleja. Loomus vist selline. Kõike kõige paremat ka teile! Ikka püstipäi edasi! :)

    VastaKustuta