kolmapäev, 21. oktoober 2015

Siis kui "Õde" külas käib...


   Olime Maikiga suhelnud telefonitsi ja facebookis juba aastaid, kuid täna oli see päev millal õnnestus meil ka reaalelus kohtuda ja tutvuda. Mõni inimene on lihtsalt selline keda mõistad juba ta "käekirjast". Maiki on kohe kindlasti üks nendest, nagu oma lihane õde. Tunneme mõlemad sama kuna meil on väga sarnased maailmavaated ja mõistame teineteist lausa poole sõna pealt.

  Maiki on mind väga palju aidanud. Eriliselt on meeles kuidas mul mai kuus, enne Luulelahingu finaali tervis üles ütles ja just Maiki oli see kes mind aitas. Kahjuks ei ole mul oma sotsiaaltööga haigekassat ja arstide juures ma oma raha eest käia ei jaksa.

  Lisaks me mõlemad luuletame, kirjutame laulusõnu ja ka proosat. Meie sõnadle on ka laule sündinud.
Ühesõnaga selle inimesega läheks ma luurele iga kell! :)

Aitäh, et olemas oled ja tänud et võtsid selle pika teekonna ette!
Ja tänud ka imeliste kingituste eest! Olen nüüd veel türkiisim! :)

21. oktoober. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar