pühapäev, 26. märts 2017

PÖÖRAB ÄRA- Alari Papa Janson


  Mina olen üks nendest õnnelikest kes selle raamatu endale sai veel enne, kui ta poodidesse jõudis. Kohe on ka poelettidel saadaval.

  Jah, armas Papa käis mul täna külas ja kirjutas raamatusse ka pühenduse.
Olen üks nendest kellel on kõik Papa raamatud olemas ja loetud. Neid on kokku 6? See on autori kolmas luuleraamat.

 Mulle meeldib väga selle raamatu kujundus, lihtne ja tagasihoidlik, ei ole millegagi üle pakutud. Kõik on paigas. Raamat on jaotatud nn erinevateks peatükkideks, kus lugeja saab ka nautida Papa uuemaid laulusõnu.

 Papa luule on lihtne ja mänguline, kohati laulev. Olgugi, et läbivaks teemaks on minu silmis igaviku kutse, mõjub see raamat mulle kompaktselt. Tegu on enamjaolt lüürilise, kuid mitte lembelüürilise luuleraamatuga. Autor seikleb(veikleb) olemise ja minemise silmapiiril, pisut palju on selles traagikat ja valu, kuigi leidub ka lõbusamaid luuletusi ja osadel on ettearvamatud lõpud, värskendavad ja muigama panevad.

  Valdavalt koosneb raamat riimiluulest, kuid leidub ka vabavärssi ning lõpuluuletus on sonett, mis on üdini armastusluuletus, nagu soneti iseloom on.


 Tänud, hea Papa selle raamatu eest!

26. märts. 2017.a.
Vana-Rääma

Rahva Raamatu lehelt:

9.89 9.40 €VARSTI MÜÜGIL
    KAUPLUSES PÜSIKLIENDILE: 9.40 €
    KAUPLUSES: 9.89 €

    RAAMAT

    PÖÖRAB ÄRA

     0 Google +0  0 Share0
    Vahetevahel pöörab tee ära sinna, kus asuvad su varjatud maailmad. Siis pole midagi muud teha, kui küsida endalt, et kes sa oled, kus sa oled, mida sa näed ja mida sa tunned. Samuti seda, kas sa jääd ikka päris iseendaks, kui kõik pöörab ära. Või ongi kõik tehtud tegelikult meelega, mine sa tea? Aga seda otsustate juba teie, kallid lugejad!
    Või ongi kõik tehtud meelega? Mine sa tea!

    Kommentaare ei ole:

    Postita kommentaar