esmaspäev, 8. mai 2017

Jaansoni rada 20. päev


 Ma ei tea kuidas mujal ilmaga lood on, aga Pärnus on lausa jäine tuul ja juba teist päeva. Täna kepikõndisin vaid 4 km kokku. Germo oli muidugi ka kaasas.

 Tegin taas ühe ajaloolise pildi, kuna tänaseks on endise masinatehase varemed maas ning sõda naabritega lõppenud. Tõsi küll, oli plaanis mööda Rääma tänavat tagasi tulla, ja seda lähemalt jäädvustada, aga kohtusime armsa Taimiga ja koer Olafiga ning otsustasime rada muuta ning tagasitee kulges mööda Oja tänavat Tallinna maanteele ja koju.

 Kuigi mu enesetunne on väga hea, oli mul eile korraks tunne, et jään haigeks. Riietus ilma kohta oli lihtsalt vale ja siis pärastlõunane akende pesemine ilmselt natuke tegi ka mulle liiga, aga sain haigusest võitu ilmselt sellega, et võtsin korraga 2 paracetamoli sisse ja täna pole üldse midagi viga. Nüüd, kui aina tuhiseks mööda rada, mitte ükski liiges ega lihas haiget ei tee, pööras just ilm ära. Aga mis seal ikka, ega käimata ei jää, lihtsalt teeme natuke lühemaid otsi.

 Umbes teisel kilomeetril kohtusime Taimiga, kes koeraga jalutamas käis. Olaf on hästi sõbralik, 8 kuune dogi kes armastab sülle ronida ja mängida. Isegi Germo sai temaga üsna kohe sõbraks ja Olaf tahtis Germole lausa sülle ronida, lisaks sellele, et nad musutasid. Germo on harjunud kodus Zorrot musitama ja ei peljanud seda ka koeraga teha. Mulle tohutult meeldivad sellised suured koerad, nagu vasikad. Oli armas kohtumine!

 Kunagi kui ma laps olin, oli vanaonu kodu mulle nagu teine kodu. Mööda Oja tänavat tulles jäädvustasin vanaonu enda kätega ehitatud maja ka pildile, kuigi seal elavad juba kaua aastaid teised inimesed ja vanaonu jälgib meid pilvepiirilt. Alati sealt möödudes tunnen ma kodutunnet...

 Ning ühest suht räämas majast möödudes lootsin salamisi, et ehk legendaarne kirjanik Urmas- Armas-Ingel Tigane hingab trepil õhku, kuid...Kahjuks on ta aastaid orbiidilt kadunud, elab erakuelu....

 Selline teekond siis täna. Homme on juba uus päev!

vanad msinatehase seinad on tänaseks minevik...
1 km läbitud
Taimi, Olaf ja Germo
meid on märgatud. foto: Taimi Sellin
nunnukad :)
Olaf vaatab niiiiiiiiiiiii armsalt :)
onju armas koer :)
müstiline puu
pisikene kutsikas tahab ju sülle :)
reageeris kenasti hüüdele..
 punase katusega maja oli kunagui mulle nagu teine kodu. vanaonu kätetöö...
Oja tänaval...
Pilukellukese alias Urmas-Armas-Ingel Tigase kodumaja...
...
Piiri bussikas Tallinna mnt nurgal...
teel koju, Germo Tallinna mnt ja Oja nurgal..


8. mai. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar