laupäev, 13. mai 2017

Võrratu Kolumbus Kris

legendaarne Urmas Vare

 Bändil KOLUMBUS KRIS on 30. sünnipäev. Hurrraaa! Õnnnee!

Eelmisel aastal, kui nad Kentuki kõrtsus esinesid, käisime ka neid kuulamas ja vaatamas. Ma lihtsalt olen juba 30 aastat seda bändi, vahelduva eduga, fännanud. Mehed teavad mis mehed teevad!

 Meenuvad aastakümnete tagused Tartu Levimuusikapäevad kus Kolumbus Kris oli alles lapsekingades ja juba siis jäi selle kollektiivi "nägu" eriliselt meelde. Ma küll päristäpselt ei mäleta kas kõik liikmed on algusest peale samad, aga paljud on. Kõik me saame vanemaks, aga mälestused jäävad endisteks.

 Sain täieliku nostalgialaksu, kuigi jõudsime Kentuki alles viimase nelja loo mängimise ajaks. Aga Urmas Vare (solist) lubas lahkelt endast pilti teha. Esinemise ajal ma ei teinud pilti kuna liikuvad objektid jäävad mu telefonisse uduselt. Ja ega hämaras ka eriti kvaliteetsed fotod ei tule.

 Aitäh, Urmas!

Kolumbus Krisi kodulehte saate uurida SIIT.

 Armas oli üle aastate kohtuda sinuga, armas Merike!
Lehvitused ka Riinale, Janekile, Kerdile, Toomasele ja teistele!


13. mai. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar