pühapäev, 1. oktoober 2017

Hoidised, TOP 4 ja kirjandusõhtu uudised...

kokku tuleb tänase seisuga 12 purki...

 Ahoi! Ma olen endiselt hoidiste vaaritamise lainel, olin päeva siit eemal aga tegelikult avasin arvuti selleks, et veenäit teele panna. Ja no kuidagi ei saanud ju siia piilumata mööda minna.

 12 purki punapeeti saab kohe purkidesse, veel 4 viimast purki on kuumutamisel. Koostis on tavaline:

punapeedid
köömned
vesi
suhkur
sool
äädikas

 Punapeetide, hiigelsibulate ja porgandite eest võlgenen tänu vennale, aitäh!

 Seened said ka vastu hommikut purkidesse, ehk siis soolaseened. Aga see selleks.
Eile oli üks naljakas päev, kingiti mitmelt poolt jõhvikaid, ilmselt mu organism vajab neid praegu. Nii me Germoga alustame nüüd hommikuid 6 jõhvikaga. Miks 6? Lihtsalt tuli selline arv, mis ei tähenda et rohkem neid tarbida ei tohiks.

 Nüüd aga hoopis teisel teemal. Nagu ma alati bloginud olen kui mõni uus laul sünnib, siis hiljuti sündis taas, järjekordselt strippar Marco Tasasele. Ja järjekordselt on meie koostööna sündinud lugu TOP-is, seekord 4. kohal. Juhuu!

 Lugeda ja kuulata saate seda SIIT.

...



Ja te peate, sorry, võite kõike seda välja kannatada, sest ega uue loo sünd pole enam mägede taga, on väikse künka taga ;)

 Nüüd aga veel ühel teemal. Nagu ma maininud olen, lõpetas kahjuks kohvik VERSUS oma tegevuse ja see oli just see kus ma viimasel ajal kirjandusõhtuid nn peakorraldasin (ilus ja uhke sõna). Hõikasin 23. augustil Tre raadios üles, et kui mõni Pärnu kohvik avaldab soovi, et ma just seal kirjandusõhtute korraldamisega jätkaksin, siis haaran härjal sarvist. Üks pakkumine tuli aga asi jäi ähmaseks. Täna aga leidsin fb postkastist kirja ja konkreetse pakkumise, mille suhtes veel küll 100% käsi löödud pole, aga...Mõne aja pärast saan teile öelda kus ja kas alustan siiski rahva tundival soovil 8. hooaja kirjandusõhtute peakorraldamisega. Praegu on veel vara rääkida. Seega varuge kannatust, mu kallikesed!


 Nüüd aga mõned fotod ja purke kaanetama!

seened soolvees...
aitäh Tiia ja ämm! 
kuumutamine alles kestab...jagub veel homseks ka, aga siis juba uued hoidised


1. oktoober. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar