teisipäev, 3. oktoober 2017

Uskumatu aga tõsi, kallis Germo sai täna juba 25. aastaseks!

Germo 25! (lilled jne... Küllilt)

 Aeg lendab halastamatu kiirusega, juba ongi Germo minu vanune! Ehk siis kui keegi juhtub Germo käest küsima et kui vana ema on, vastab ta alati 25! Nüüd on ta ise ka 25 aastane. Ja mina ausõna ei ole ei 33 ega 35. Aga hingelt tunnen ennast väga noorena.

 Kui hommik oli natuke murelik, lahenes nii mõnigi mure päeva teises pooles ja natuke tähistasime ka sünnipäeva. Aga sellest kõnelevad fotod. Igal juhul on Germo rõõmus ja tänab läbi minu ka kõiki õnnitlejaid ja teid oli väga palju. Aitäh!

 Suured ja siirad tänud Tre Raadiole ja Regina Atka-Jaaksonile imekena Tänukirja eest! See on mul nüüd kodus aukohal. Ja tänud Svenile, kes selle raadiost ära tõi ja veel ühes kohas käis. Ma lihtsalt ei tahtnud täna kodust välja minna, igaks kümneks juhuks. Ja rajal jäi ka käimata, aga homme on ka päev.

 Nüüd aga väike fotogalerii nagu ikka:

kooliõde Kaidi käis ka emmega külas
ja tõi tordi...
ja lilled ja limpsi, aga Germo ütleb, et lilled tõi Eve ;)
Evelt, Kaidilt, Mariselt...
Tänud Tre Raadio ja kallis Regina Atka-Jaakson! 
 Suvehommiku külaliseks olin 23.08.2017 Tre Raadios
Tänud ka külalistele!

3. oktoober. 2017.a.
Vana-Rääma

2 kommentaari: