esmaspäev, 4. detsember 2017

Jaansoni rada 84.päev


  Tänase päeva parima komplimendi tegi mulle noorepõlvesõbranna (jajaa, ma olen õudne vanamutt!), keda rajal nägime. See kõlas nii: "Ma vaatasin, et mingi pisike tüdruk on rajal!" Ei noh, mina tänan Ene! Aeg on ka sinu puhul seima jäänud ja noored oleme me endiselt. Aga ennast pisikeseks ma veel (rõhutan- veel) ei pea, kuid küll ma pisenen!

 Täna läbisime Germoga 6,4 kilomeetrit, no pedomeeter näitas nii. Tegelikult oleks isegi pikema raja kepikõndinud, aga vahepeal tuli taevast pussnuge alla ja eriti märgjaks saada ei tahtnud. Ilm oli muidu mõnus ja vaikne ning lörtsi-, lume- ja vihmahood haihtusid jube ruttu.

 Enesetunne on ülimõnus, ei ühtegi liigese- ega lihasevalu, ei väsimust. Tegelikult kartsin, et peale paaripäevast kodurežiimi ja reedest topeltjuubelit on raskem kepikõndida, aga võta näpust. No ja tegelt sai juubelil aktiivselt tantsitud ka. Ning kodus ma endiselt tegelen ka võimlemisega. Eks nädalalõpus kaal näitab kas ja mis. Igal juhul on peale rajalt tulemist väga hea olla ja tuju ka mega. Laupäevasest päevast oli mul kahju, sest ma ei kannata eriti alkoholi, aga reedel pingutasin šampusega üle ja laupäeval oli süda paha ning lisaks veel kõrvetised ka. Alkohol on kurjast. Vähemalt minu jaoks, sest isegi juba paarist pokaalist šampusest on mul paha. Aga täna kompenseerisin laupäevase "surnud" päeva ja olen enda üle uhke. Ehkki mõned korrad aastas dringin ka ennastunustavalt ikka, ei mõista ma neid naisi kes pidevalt tripsutavad, aga ei hakka ma ka näpuga näitama ja kellegi elu elama. Naised ja tihe tripsutamine lihtsalt ei sobi kokku! Aga see selleks, eks neid väärikamaid tähtpäevai hakkab üha tihedamini tulema ja ma ikka vahel lõõgustun ka, ei ole täiskarsklane. No nüüd kukkusin lobisema, energia ülejäägid.

 Ja eks Päkapikk Ave ju jõudis ka meile taas nännidega külla, napsasin Germole mõeldud šokolaadist isegi 3 patja ja sain veel energiat juurde. Aitäh, Ave!

Ilusa nädala alguse fotod ka ikka:

minek...
puud on alasti...
2 km läbitud...
detsembrikuine Jaansoni rada...mõnus, lumevaba!
3 km läbitud...
keppide parkla ;)
lemmikkoht
Pärnu jõgi on täna tüüne aga kõrge...
Germo lemmikkohas..
hetk lörtsi ja lumelobjakaga, mis kohe sulas...
Päkapikk Ave tõi saarelt leiba ;)


4. detsember. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar