kolmapäev, 6. detsember 2017

Velly Joonas avameelselt lastekodust ja liinitööst

Andekas ja armas Velly Joonas
  Selle kuu numbrisse "Saatus & Saladused" kirjutasin loo andekast Velly Joonasest, keda paljud nooremad inimesed võibolla ei mäleta, aga tasuks teada ja tunda elavaid legende ning ma olen seda meelt, et Vellyst saaks kirjutada väga põneva mälestusteraamatu, kui ta seda juba ise kirja panema pole hakanud.

 Tunnen Vellyt juba aastaid, kui ühte särasilmset ja positiivset inimest ning mul oli suur au temast artikkel kirjutada. Aitäh, hea hing! Ja tegime mõlemad selle artikli tarvis suurt tööd, mille käigu jäädvustan ka hea meelega oma blogisse, sest see oli minu jaoks põnev väljakutse. Velly muudkui kirjutas, siis tegi kirjutatust fotod, saatis mulle ja mina hakkasin fotodelt teksti arvutisse trükkima. Terve päev kulus, aga lõppkokkuvõttes sai avameelne ja hea artikkel. Olen ise ka väga rahul.

 Minu vaieldamatult lemmik lugu tema repertuaarist on "Verelilled" mida saad kuulata SIIT. Ülivõimas tibutagi efekti tekitav. Aitäh!
  Teine hitt on "Stopp, Seisku Aeg!"
Ja neid on veel.

***********************************

 Selle kuu numbrisse toimetasin ka poetess Danute Võsari luule. Aitäh, hea Danute!

Üks imeline päev on täna! Näen päikest piilumas sombuses ilmas!

 Nüüd ka veebis loetav ja lugeda saate SIIT!
Kallidega, Margit

Fotod:
sellised on selle kuu ajakirja kaaned...
artikkel...
Danute Võsari luule...
nii tegime tööd vol 1...
vol 2
vol 3
vol 4
vol 5
vol 6
vol 7
vol 8
vol 9
vol 10
vol 11
vol 12
vol 13
Velly Joonas
imeline Velly Joonas


6. detsember. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar