esmaspäev, 5. veebruar 2018

Jaansoni rada 85. päev (öö)


  Mida ikka teha kui öösel kell 1 tuleb tunne rajale minna? Tuleb minna. Ja tegelikult sai 4. veebruaril kaks kuud mööda viimasest rajal käimisest. Ma ei tohiks veel praegugi minna, aga ei jaksa enam liigutamata olla. 30. jaanuaril sai ateroomi minioipst kuu mööda ja pmst kuu peaksin veel rajatamisega ootama.
  Laupäeval, 3. veebruaril sai ennast päev läbi liigutatud, puid loobitud ja pühapäeval polnudki kondid haiged, vaid kael on natuke radikuliidine. Aga praegu on enesetunne ülihea, kuigi läbitud sai vaid 4 km. Algatuseks hea seegi.
  Eile käisin ka kaalul, mul pole kaalu tagasi tulnud, pigem peale puude loopimist oli alla läinud, ning tänaseks olen kaotanud 24,6 kg.
  Hakkan taas vahelduva eduga tuhisema, aga praegu veel ilma keppideta, sest kepikõnd võtab higi liiga lahti ning tuul on siis kurjast. Olen hetkel küll näost punane nagu vähk, aga jube hea on olla. Ausalt.
 

Kõik rajale!

 Veidike fotosid ka, aga enamus läks aiataha, ei võta mu telefon ööd hästi endasse.

algus kesklinna silla alt...
rajal...
öös...
Kuu peatus koos kuuga...
2 km läbitud...
tagasi kesklinna silla juures ehk kodu juures...



5. veebruar. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar